BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 15, 2009

hari ini dalam sejarah




hari ni aku rase pelik sket
tak pernah aku rase kecewa smpai nk bgtau kt org len
alang2 da ade blog ni aku cite je la
smoga ORANG lain ambik IKTIBAR

bile da ade kuasa tu
janganlah lupe kt TANGAN2 yg bawak ko naik tu
aku rase mcam baru lpas kena sepak
pastu terus campak kt longkang

bile da ade jawatan
janganlah lupe kt KAWAN2 yg support ko dulu
aku rase mcam baru lpas kne trajang
pastu trus pijak2 smpai lemau

bile da ade pangkat
janganlah lupe kt SUBORDINATE yg krja kras dulu
aku rase mcam baru lpas kne blasah
pastu trus kene tinggal camtu je

ingat2lah,hidup umpama roda...



4 comments:

John Iverson said...

Sabar Tuan Presiden... lumrah kehidupan.. Tp kamu kena ingat... orng yg buat kamu mcm tu suatu hari nnt akn menerima layanan yang sama suatu hari nanti...
Saya banyak kena perkara yg sama... geram beb kadang2 tu org yg mentah2 lg ni nk naik kepala... Apa la sangat kan diaorng tu...
Respek klu kamu nk direspek balik... kita sama2 beringat ya bro....

Kamu tulis, saya baca, saya komen... kamu tulis, saya baca, saya komen...

mynameisfahmi said...

sy trima nasihat anda haha

s h a r a h said...

kenapa KPM ku usah kau bersedih hahahaha

yana said...

xpe bro.. kalau selama ni kite hanya melihat org di ats kite dicaci dan sebagainye.. bile kite pule berada di ats,then kite akn kena pulak.. xpe2.. pelan2 kayuh yer.. byk org di kiri kanan akan bntu.. kalau kamu mahu dibantu..